נפש בריאה בגוף בריא – פעילות גופנית כהשלמה לדיאטת הרבלייף

Posted on: אפריל 3, 2022, by :

בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית במודעות לתזונה נכונה, פעילות גופנית וההשפעות שלהם על בריאות הגוף והנפש. יחד עם זאת, יש גברים ונשים רבים המעוניינים לרדת במשקל ולאחר מכן לשמור על משקל גוף בריא ותקין, אך חושבים שניתן לעשות זאת מבלי להפנים הרגלים טובים ונכונים ומבלי לקום מהספה. למעשה, הניסיון להשיג את המטרות בלי לבצע פעילות גופנית צפוי להיתקל במכשולים רבים, ולכן גם בדיאטות המובילות בישראל ובעולם כמו דיאטת הרבלייף תומכים בשילוב של פעילות גופנית כהשלמה לתוכנית הדיאטה.

כמה מילים על הדיאטה של הרבלייף

נכון שהבסיס של דיאטת הרבלייף הוא תזונה נכונה, המבוססת על מוצרים שונים של החברה. יחד עם זאת ההבדל מדיאטות אחרות הוא שבהרבלייף מעניקים תמיכה של מספר שבועות רצופים גם של אנשי מקצוע וגם של מתאמנים נוספים. מטרתה של התמיכה היא לעזור בהקניית הרגלים חדשים של תזונה בריאות ופעילות גופנית, עם ליווי אישי לגיוס מוטיבציה ועידוד.
הבסיס הוא כאמור תזונה נכונה שמבוססת על שתי ארוחות שייק ביום, שנותנות איזון מצוין בין חלבונים איכותיים ומיקרנוטריאנטים, עם בקרת משקל גבוהה. זאת בנוסף לתרכיז אלוורה התורם להפחתה של החומציות במערכת העיכול, ועוד מוצרים כמו אבקת משקה צמחי ממריצה ומרעננת לשיפור המטבוליזם, אבקת משקה סיבי תזונה שתורמת לתחושת שובע לאורך זמן ולניקיון של מערכת העיכול, ועוד.

פעילות גופנית כהשלמה וכתמיכה

העובדות מראות שמי שלא מבצע פעילות גופנית מתקשה מאוד להפחית במשקל ולשמור על משקל תקין לאורך זמן. מהצד השני, גם ניסיון להציב רף נורא גבוה של מאמצים גופניים לא יעלה יפה, בגלל בקושי לשמור על מוטיבציה ובגלל הסיכון לגרימת נזקים לגוף. למעשה פעילות גופנית משלימה ותומכת צריכה להיות בנויה על סולם הדרגתי של מאמצים. למשל, אם בתקופה האחרונה לא ביצעתם פעילות גופנית, ממש לא כדאי להתחיל בהליכות של שעה וחצי או בריצות ממושכות אלא להתחיל דווקא ב- 20 דקות של הליכה במידת מאמץ בינונית, ולאט לאט להעלות את הרף. דברים אלו נכונים לגבי כל סוג של ספורט כגון רכיבה על אופניים, פילאטיס, יוגה, שחייה וכן הלאה.


הפעילות הגופנית משפרת את חילוף החומרים, גורמת להוצאה של יותר קלוריות ממה שאתם צורכים, משפרת את זרימת הדם ואת סיבולת לב ריאה, מחזקת את השרירים ומשפרת את הגמישות, תורמת למצב רוח טוב יותר לאורך היום ולתחושת סיפוק והנאה. אז אפילו אם לא הייתם בוחרים בדיאטת הרבלייף או בכל דיאטה אחרת, ברור שכדאי מאוד לשמור על פעילות גופנית קבועה המתאימה לכושר הגופני שלכם.
יש לציין כי דברים אלו נכונים גם לגבי הדיאטה עצמה. ממש לא כדאי לבנות דיאטת כאסח שרק פוגעת בגוף שלכם וממילא לא תצליחו לשמור על התוצאות שלה לאורך זמן, ובאותו אופן אי אפשר לחשוב שאם צורכים הרבה יותר קלוריות ממה שמוציאים לאורך היום אפשר להפחית במשקל. בדיוק למען המטרה הזאת עומדים לרשותכם המומחים של הרבלייף שבונים תוכנית אישית ומלווים אתכם לאורך כמה שבועות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.