הדרך לעור בריא עוברת דרך נפש בריאה – וניקוי ייחודי שאינו פוגע בעור

Posted on: מאי 3, 2022, by :
הדרך לעור בריא עוברת דרך נפש בריאה - וניקוי ייחודי שאינו פוגע בעור

העור הוא למעשה האיבר הגדול ביותר בגופנו, ומצטיין בכוח עצום, בגמישות מדהימה וכמובן ביכולת הגנה נהדרת על האיברים הפנימיים. רק חשבו על מה שעובר עליו מדי יום ולאורך השנים: קרינת השמש, האבק, זיהום האוויר, האיפור וכן הלאה. יחד עם זאת, כולנו יודעים שהעור סובל גם מבעיות ותחלואות אשר להן גורמים שונים, חלקם פיזיים וחלקם נפשיים ורגשיים, המעורבבים זה בזה לחלוטין.

אכן, העור כמו שאר הגוף, מגיב ומשקף את המצב הרגשי שלנו, את מצב הרוח ומידת החיות, את רמת הסטרס ואת שעות השינה. ניתן להבחין בכך בעיקר בעור רגיש ועדין בפנים, שהוא הגלוי והחשוף ביותר – גם לעיניים שלנו ושל אחרים וגם לנזקים השונים. בכל מקרה, למצבים הנפשיים בהחלט ישנה השפעה על מצב העור, החל בעיגולים סביב העיניים, דרך פצעונים למיניהם ועד למחלות של ממש כמו פסוריאזיס. על כן, ברור שהדרך לעור בריא עובר דרך נפש בריאה על כל המשתמע מכך, ובנוסף – דרך ניקוי העור עם תכשיר שאינו פוגע בו.

ניקוי מצוין לעור ללא מרכיבים מזיקים

כאשר אתם ואתן בוחרים תכשירי ניקוי לעור, המהווים חלק בלתי נפרד משגרת הטיפוח שלו, כדאי לשים דגש על תכשירים טבעוניים, ללא גלוטן, פארבנים, ריחות וצבעים מלאכותיים, ועדיף כמובן גם כאלו שלא נוסו על בעלי חיים. הנה כמה דוגמאות:

• ניקוי מקציף פואמינג ווש – זהו תכשיר המעניק ניקוי וטיהור יסודיים של העור, בו ניתן להשתמש גם בבוקר וגם בערב. הוא מפחית הופעה של פצעים חדשים בעור, מכיל חומצה סליצילית שמפרקת תאי עור מתים, ומסיר שומנים שהצבטרו בעור על מנת לטפל ולרפא פצעים קיימים.

• ניקוי פנים אינטנסיב –מדובר בקרם ניקוי קליל המיועד להסרה של לכלוכים מהעור ולהזנה אקטיבית של עור יבש. הוא מסייע בשמירת ליפידים בעור ומונע את תחושת היובש שמופיעה לעיתים אחרי ניקוי. כמו כן הוא מכיל שורה של רכיבים עשירים בחומצות שומן וליפידים.

• דיילי גליקוליק קלינסר – זהו תכשיר ניקוי חומצות שמסיר תאים מתים משכבת העור העליונה. הוא מכיל חומצה גליקולית מקנה סוכר, תורם להחלקת והבהרת העור ולחשיפת עור זוהר ובעל מראה יותר בריא. יש בו תערובת של שמני חוחובה וקלנדולה ששומרים על הגנת העור הטבעית, בעודו מנקה את העור, מסיר לכלוכים, שומנים ותאים מתים שהצטברו לאורך היום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *