מה הקשר בין שתיית מים נקיים ואימון יוגה יומי?

Posted on: יולי 28, 2022, by :
מים אחרי יוגה

מתאמנים ביוגה על בסיס קבוע? חשוב לדעת כי לפני ואחרי אימון יוגה יש להקפיד לשתות מים בדגש על מים נקיים, בכדי לספק לגוף המתאמן מאזן טוב של נוזלים המסייעים גם בסילוק רעלים שמשתחררים במהלך האימון.

חשיבות שתיית מים

כמו בכל סוג אחר של אימון גופני כך גם לפני ואחרי אימון יוגה חשוב לשתות עקב כמה סיבות. קודם כל המים מסייעים בקירור של הגוף המתחמם במהלך האימון ומוציא חום החוצה על ידי הזעה. יחד עם זאת הזעה גורמת לאיבוד של נוזלים באופן משמעותי ולכן יש חשיבות רבה לשתיית מים וכך להשיב לגוף את איזון הנוזלים החיוני לו. כמו כן, ככול שרמת ומשך אימוני היוגה עולים כך עולה כמות הנוזלים שהגוף מאבד ולכן יש לשתות כמות יותר גדולה של מים, החיונית לאספקת חמצן לשרירי הגוף. בנוסף לכך שתיית מים גם תורמת לשיפור יכולות פיזיות במהלך אימוני יוגה, ומאפשרת להעלות כושר גופני ולשפר את איכות הביצועים.

חשיבות שתיית מים לאחר אימון יוגה

לאחר אימון יוגה לא תמיד נרגיש מאוד צמאים, אך אין זה אומר שהגוף לא איבד נוזלים ולכן גם לא קיימת תחושת צמא חשוב לשתות הרבה מים לאחר אימון. ככול שמדובר באימון יותר אינטנסיבי כך גדלה כמות המים שיש לשתות. חשוב להבין שאם לא מאזנים את רמת הנוזלים בגוף אחרי אימון אתם עלולים להביא אותו למצב של התייבשות. למצב כזה יש השפעות שליליות על הגוף והוא מקשה על הגוף להתאמץ ומפחית הישגים. כמו כן מצב של התייבשות עלול לפגוע במערכת הלב וכלי הדם, ומשנה את מאזן המינרלים בגוף המשפיע על תפקוד תקין של המערכת העצבית.

למה דווקא בר מים נקיים

שתיית מים נקיים בדגש על מים מינרלים מומלצת עבור אימוני יוגה יותר ממים רגילים מהברז. המלצה זו נובעת מהמינרלים שיש במים הכוללים סידן ומגנזיום ושיש בהם כמות נמוכה של נתרן. מעבר לכך מדובר במים נקיים מאבנית וחומרים מזיקים, שהרבה יותר נעים וטעים לשתות אותם.

ליהנות ממים נקיים

מבקשים ליהנות ממים נקיים עבור אימוני יוגה כושר, ובכלל כדי לשפר את איכות חייכם? באתר הבוררת תמצאו מבחר דגמים של בר מים איכותיים של מותגים מובילים, עם פירוט תכונות של כל מוצר ועם אפשרות להשוות מחירים ולבחור במוצר שמתאים לכם במחיר הכי משתלם.